Individuální kurz focení psů v exteriéru

Na hromadných kurzech, kde je více lidí, se může sejít skupina, kde je každý na jiné dovednostní úrovni.
I když je snaha lektora věnovat se každému individuálně, velká, vždy je to více, či méně ovlivněno celým průběhem kurzu a ostatními účastníky.
Každý jsme jiný a někteří z nás potřebují více času na pochopení některých věcí, nebo na aplikovaní do praxe.
Pokud patříte mezi ně, je pro vás individuální kurz tím pravým. Nic vám neuteče, nebudete se cítit nesví vůči ostatním,  a vše se v klidu naučíte svým tempem.

Intenzivní výuka šitá na míru vašim potřebám a dovednostem.

Kurz není omezen časem, můžeme spolu být klidně celý den.

Důraz na vaší spokojenost. Pokud něčemu neporozumíte hned, nepůjdeme dál.

 

Jak to probíhá?

Intenzivní výuka
Na kurzu jste sami, takže se věnuje pouze vám a vašim potřebám. I když jste naprostý začátečník, vše vám vysvětlím a ukážu tak, abyste tomu opravdu rozuměli.  Jsem trpělivá a i když nejste technický typ, nemusíte se bát. Nebudu vám vysvětlovat, jak je foťák sestrojen. Vše vám vysvětlím lidsky a klidně víckrát 🙂

Teorie a praxe
První část patří teorii, – nastavení foťáku a ovládání. Abyste věděli, kam sáhnout a rozuměli co jaké tlačítko dělá a rozuměli tomu, kdy se používá a na co.
Řekneme si také něco o tom, jak by měla fotografie vypadat, čeho si všímat a jak bude snímek co nejzajímavější.
Teorie ovšem nikdy nenahradí praxi, proto je na mých kurzech více focení, než povídání. Fotíme vše – od portrétů až po akci ve vodě, pokud nám to lokalita dovolí.

Co je cíl?
Cílem je naučit vás porozumět vašemu fotoaparátu a umět ho nastavit na plný manuální režim. Abyste rozuměli, při jaké situaci zvolit kontinuální ostření a kdy je lepší přepnout na před-ostření. Abyste zvládali základy fotografie a porozuměli, proč je lepší fotit psa ve stínu, než na sluníčku. To nejdůležitější pro mě ale je, abyste si odnesli chuť a motivaci do focení 🙂 

 

Co by vás mohlo ještě zajímat?

To opět záleží na vás. Můžu přijet k vám, nebo můžete přijet za mnou do Kolína, případně se můžeme sejít na předem domluveném místě.

Při větších vzdálenostech od Kolína (30 km +) si účtuji cenu za cestovné 6,-/km.

Můžeme spolu být celý den, nebo jen pár hodin. To záleží na vás. Vyhraďte si na kurz však prosím alespoň 4 hodiny vašeho času. Z pravidla ale trvá déle – dokud je chuť 🙂

Můžeme, ale je potřeba počítat s tím, že kurz je velmi náročný jak pro vás, jako pro fotografa, tak pro psa – pokud není opravdu zvyklý na intenzivní práci.
Sami psa na kurzu nezvládnete, pokud pes nemá opravdu výbornou poslušnost. A i tak máte o starost “navíc” a nevěnujete se plně focení.
Pro psa je zase velmi náročné věnovat se několik hodin poslušnosti.
A na kurz je potřeba 100% spolehlivý model, abychom měli pořádně co fotit a na čem se učit.
Pokud opravdu chcete fotit vašeho psa, vezměte si pomocníka, který s ním bude pracovat. 

Ideální je zrcadlovka/bez-zrcadlovka. Hodit se bude i delší tele-objektiv. Pokud si nejste jistí, napište mi a podíváme se na to. Mobil, nebo kompakt je pro kurz nedostačující. 

Ceník

Individuální kurz

3500
  •  

Máte otázky?